Közösségi Média Marketing
Közösségi média jelenlét nélkül a vállalkozások manapság szinte láthatatlanok a fogyasztók számára. Az alkalmi posztolás nem elég – stratégiára és gondos tervezésre van szükség ahhoz, hogy igazán megmutathasd, ki is vagy valójában. Ez rengeteg időt és energiát igényel, de azért vagyunk mi, hogy mindezt a terhet levegyük a válladról. Hagyd, hogy mi végezzük a munkát, miközben te a vállalkozásod többi részére koncentrálsz! Lelkes csapatunk készen áll arra, hogy kreatív, hatékony stratégiákkal növelje közösségi média jelenlétedet, és elérje, hogy márkád kitűnjön a tömegből!
Mit takar közösségi média szolgáltatásunk?
- 
Közösségi média (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok) stratégia tervezése 
- 
Közösségi média oldalak indítása 
- 
Teljeskörű tartalomgyártás 
- 
Oldalak tartalmi menedzsmentje 
- 
Közönséggel való interakciók kezelése 
- 
Kampányok tervezése és megvalósítása 
- 
Nyereményjátékok tervezése és megvalósítása 
- 
Influenszer marketing kampányok menedzselése 
- 
Hirdetések létrehozása, menedzselése, elemzése 
Mit eredményezhet a színvonalas közösségi média kommunikáció?
- 
Fokozott márkaismertség: Releváns tartalmak készítésével olyan követőkre tehetsz szert, akik valóban érdeklődnek vállalkozásod iránt és hajlandóak ajánlani másoknak is, vagy akik szívesen vásárolnának tőled. 
- 
Növeli a közönség elköteleződést: Az interaktív és inspiráló tartalom ösztönzi az elköteleződést (lájkok, megosztások, hozzászólások, stb.) segítve egy aktív közösség kiépítését a márkád körül. 
- 
Növeli a látogatottságot: Az értékes, kreatív tartalmakkal biztosítjuk, hogy a márkád nagyobb eséllyel jelenjen meg a közösségi média platformok keresési eredményeiben. 
Így csináljuk:
- 
Kezdeti konzultáció: Első alkalommal márkád stratégiájával és egyéniségével ismerkedünk meg, melyben felmérjük üzleti céljaidat és közönséged igényeit. 
- 
Stratégia kidolgozása: Innovatív közösségi média stratégiát készítünk, amely lefedi a tartalmi naptárakat, kreatív koncepciókat és a terjesztési csatornákat. 
- 
Tartalmak létrehozása: Az előzőekben megbeszélt stratégia alapján elkészítjük a tartalmakat. 
- 
Tartalmak terjesztése: Gondoskodunk arról, hogy a tartalmak a legmegfelelőbb időben és helyen jelenjenek meg, maximalizálva a láthatóságot és az elköteleződést. 
- 
Monitorozás és riportálás: Szemmel tartjuk melyek azok a tartalmak, amelyek hatékonyak és ezek alapján finomítjuk a stratégiát. Mindezt igény szerinti rendszeres konzultációk során vitatjuk meg.